بخون وبخند

***********************

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده می توانید

بیازارید...!!!

***********************

تلویزیون داره سیرک نشون میده که چهارتا گاو میان از رو طناب میپرن و میرن! مامانم یه نگاه به تلویزیون میندازه و

بعدش یه نگاه به من! میگه : اینا گاو تربیت کردن ما هنوز تو تربیت تو موندیم...!!!

***********************

جاتون خالی دیشب رفته بودم شهر بازی و فقط به یه نتیجه رسیدم: توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش

باید یه دکمه ی "غلط کردم" هم بزارن...!!!


نظرات شما عزیزان:

behnaz
ساعت19:39---1 دی 1392
خیلی باهال بود.من خودم اون دومی که مال امتحان هست رو رو تجربه کردم
پاسخ:سوتي عزيزم باحال نه باهال


عمه مهسا
ساعت0:53---1 دی 1392
با حال بود وبلگ خوب و سر زنده اي داري
پاسخ:مرسی


بابای مهسا
ساعت20:53---17 آذر 1392
جالب بود دم شما گرم مخصوصا اون کچله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:جک,خنده دار,متن باحال, | 1:41 | نویسنده : مبینا |